Dyson מגישים לכם אוויר קיצי נקי ורענן ממזהמים

    עפר גדנקן No Comments on Dyson מגישים לכם אוויר קיצי נקי ורענן ממזהמים

    רוח הקיץ והאוויר שבחוץ מכילים חיידקים ומזהמים שעדיף להשאיר מחוץ לדלת ● Dyson מציגה מגוון פתרונות חדשניים ובלעדיים לסינון האוויר בבית ● מוזמנים להכיר את מסנני האוויר החדשים Dyson Purifier Hot+Cool HP09 ו- Dyson Purifier Cool TP09ולהנות מאוויר נקי, מסונן ובריא יותר.

    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האוויר הקיצי בארץ כולל מלבד ריח משכר של ים וחופש, גם הרבה סוגי מזהמים וחיידקים העוברים באוויר ונוטים לחדור אל דרכי הנשימה. מחקרים מוכיחים כי לעתים, האוויר בתוך בית ממוצע עלול להכיל חיידקים ומזהמים עד פי 5 מאשר האוויר שבחוץ! דווקא סגירת החלונות וההתגוננות מפני מזיקים חיצוניים, מעמיסה חיידקים על האוויר הביתי ומעיקה על הנשימה. עונת הקיץ החמה בה אנו שוהים זמן רב יחד בין כתלי הבית היא הזדמנות מצוינת לדאוג לאוויר נקי יותר.

    Dyson מציגה מגוון מסנני אוויר ייחודיים, חדשניים ומותאמים לבית המגישים פתרונות סינון אוויר מהפכניים לזיהוי אלרגנים אבק ופורמלדהיד וסילוקם מהאוויר. מסנני האוויר החדשניים דגם
    Dyson Pure Cool™ Formaldehyde TP09 ודגםDyson Pure Hot+Cool™ Formaldehyde HP09 מסננים את האוויר ומאווררים את החלל, מזהים ומשמידים פורמלדהיד, לוכדים אבק, אלרגנים ומסלקים 95.99% מהחלקיקים עד 1.0 מיקרון. מסנן האוויר דגםDyson Pure Hot+Cool™ Formaldehyde HP09 אף מתאים את עצמו לעונות השנה המתחלפות ומאוורר ומחמם את החדר באופן אוטומטי.

    מסנני האוויר של Dyson מצוידים בחיישנים חכמים המזהים חלקיקים וגזים בחלל החדר, מדווחים עליהם בזמן אמת ופותרים את בעיית זיהום האוויר בחללים סגורים. מסנני האוויר של Dyson מאפשרים שמירה על טמפרטורה נוחה במשך כל השנה וניטור של איכות האוויר. המסננים של Dyson מסלקים בין היתר אבקנים ואלרגנים, חיידקים ועובש, הפרשות של קרדית אבק, חומרים הנפלטים ממפעלי תעשייה ורכבים, ריחות ואדים ביתיים.

    ניתן להשיג באתר: Dyson.co.il  ובחנויות נבחרות

    שנתיים אחריות ושירות בבית הלקוח ע"י ב.נ.ז.כ סחר, היבואן הרשמי של מוצרי Dyson בישראל.



    0 תגובות